Siirry suoraan sisältöön
Etusivu » Asiakaskokemus: Content Corner Oy 

Asiakaskokemus: Content Corner Oy 

Lionalla on monenlaisia ja monen kokoisia asiakkaita, joille laadimme ja tarkastamme sopimuksia, annamme juridista neuvontaa, koulutamme ja teemme muita yhtiöoikeudellisia toimeksiantoja. 

Yritykset kääntyvät puoleemme usein erilaisiin sopimuksiin liittyvien kysymyksiensä kanssa. Ja juuri näissä asioissa olemme auttaneet myös asiakastamme Content Corneria, joka on vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut luova toimisto. 

Content Cornerin toimitusjohtaja Jessica Rantala kertoo, että Content Corner on tarvinnut Liona Legalin apua muun muassa palvelu- ja osakassopimusten läpikäymiseen sekä laatimiseen.

Lionalla on Jessican mukaan asiakaslähtöinen ja helppo lähestymistapa hoitaa monimutkaisia ja tylsiäkin lakiasioita.

Jessica kokee, että Liona Legalin juristit ovat jaksaneet selittää ja selvittää, mikä olisi juuri Content Cornerille paras tapa muotoilla sopimukset ja turvata oikeutensa

Sopimuksia laaditaan siksi, että niiden avulla voidaan turvata liiketoimintaa ja selkeyttää jokaiseen sopimussuhteeseen liittyviä ehtoja siten, että sopimuksen osapuolet ovat sopimuksen sisällöstä yhtä mieltä. Lopulta kyse on siis riskinhallinnasta ja kalliiden riitojen ehkäisemisestä. 

Jessica kertookin, että laadittuihin sopimuksiin on aina välillä palattu ja tarkastettu sopimusehdoista, kuinka eri tilanteissa on sovittu toimittavan. Näin liiketoimintaa on pystytty turvaamaan. 

Ammattimaisesti tehdyt sopimukset välittävät kuvaa myös ammattimaisesti toimivasta yhtiöstä. Sopimukset ovatkin turvaavatkin sopimuksen kaikkia osapuolia. 

Mikäli jokin sopimuksiin tai sopimusoikeuteen liittyvä kysymys askarruttaa, niin Liona Legalin juristeihin voit aina ottaa matalalla kynnyksellä yhteyttä. Me autamme kyllä!